Forside Detail

Det går stadig godt for Elgiganten.


Direktør for Elgiganten Peder Stendal.


Det går stadig godt for Elgiganten.


Den samlede omsætning i Elgiganten Danmark steg med 1 mia. kroner eller 24 procent til i alt 5,1 mia. kroner.


“Vi er enormt glade for årets regnskab, for det viser, at danskerne vælger os, når de skal handle elektronik og hårde hvidevarer. At vi har lykkes med at tilbyde de rette produkter til de rigtige priser og med den vejledning, som kunderne ønsker sig,” siger adm. dir. Peder Stedal og fortsætter:


 


“Vi har haft det bedste år i Elgigantens historie.” 


Peder Stedal peger på, at den historisk store fremgang blandt andet skyldes en stribe moderniserede varehuse rundt om i landet, vækst på nettet og et konstant fokus på at levere de bedste købsoplevelser til kunderne.


“Vi arbejder hele tiden med vores koncept, så vi kan tilbyde markedets bedste og mest attraktive købsoplevelse. Det er ganske enkelt det, som det hele handler om: at give kunden god værdi for pengene,” siger Peder Stedal.


Som et nyt vigtigt instrument til hele tiden at forbedre kundetilfredsheden, er der opsat smiley-standere i samtlige 29 varehuse. Happy-or-not, som konceptet kaldes, er en lille stand ved varehusets udgang, hvor man ved hjælp af smiley-knapper kan bedømme dagens handel i Elgiganten. Og den feedback er værdifuld, for den kan være med til at forbedre kundeoplevelsen, fortæller Peder Stedal.


“Vi er meget optagede af, hvad vores kunder fortæller os og synes om os, og det nye smiley-system gør, at de på en meget hurtig og enkel måde kan give deres mening til kende, og det sætter vi stor pris på,” siger Peder Stedal.


Kilde: Pressemeddelse

Annonce