Forside Produkter Mobil

Flipp’s digitale bladkiosk klar til Telia-kunder

-
Foto: Telia
Foto: Telia

Telia-kunder får adgang til Flipp’s digitale bladkiosk med 47 blade og magasiner.

Danmarks største digitale bladkiosk, Flipp, tilbyde for tiden 47 digitale magasiner fra Egmont Publishing.

Nu bliver Flipp også et tilbud til Telias mobilkunder.

Aftalen betyder, at Telia kan tilbyde både gamle og nye kunder adgang til Flipp og de 47 titler, der findes i bladkiosken i såvel de nyeste udgaver som det store bagkatalog.

”Frit valg er altafgørende for danske mobil-kunder. I Telia har vi stor succes med at tilbyde frit valg mellem forskelligt ekstraindhold i vores abonnementer. Med Flipp får kunderne endnu mere at vælge imellem”, fortæller Telias privatkunde-direktør, Christoph Nørgaard.

Foto: Telia
Foto: Telia

Kombinationen af forskellige produkter i én samlet buket – såkaldte bundlings – er en efterspurgt trend på såvel medie- som telemarkedet.

”Vi skal være til stede med vores historier, hvor læserne er. Og med den digitale vækst er det oplagt at lave gode samarbejder med andre stærke aktører”, fortæller kommerciel direktør i Egmont Publishing Frank Vilstrup og tilføjer:

”Telia understøtter med sin stærke tilstedeværelse i mobilmarkedet vores strategi – og vi håber på et langt og frugtbart samarbejde.”

Aftalen træder i kraft på onsdag, hvor Telia begynder at tilbyde Flipp som valgmulighed ved siden af andre tillægstjenester som bl.a. tæller Telia TV, Spotify, Storytel (lydbøger) m.fl.

 

Annonce