Forside * Nyheder

Hisense vil erobre Norden med sine TV

-

Hisense, som er den næststørste TV-producent i verden, har sat kursen mod Danmark og de øvrige nordiske lande. Med en dristig ambition om at blive et af de mest foretrukne mærker blandt danske TV-købere inden for de kommende tre år, er Hisense nu klar til at ryste markedet.

Selskabet, der allerede har en solid fodfæste i Norden gennem ejerskabet af Gorenje Group Nordic, forventer en trecifret millionomsætning i danske kroner på det nordiske marked over de næste tre år. Derudover forventer de en tocifret procentuel vækst årligt i samme periode.

Annonce:

“Vi går ind i den nordiske ekspansion med store forventninger. Vi ønsker at ryste branchen med et bredt sortiment af produkter inden for Home Entertainment og hårde hvidevarer. Vores mål er at placere Hisense som en af de fire bedste TV-mærker i Danmark inden for de næste tre år,” udtaler Søren Tvergaard, nordisk administrerende direktør for Hisense.

Salgsstrategien synes at være klar. Daniel Eriksson, den nordiske salgsdirektør for TV hos Hisense, pointerer: “Vi tror stærkt på, at vores strategi om at tilbyde produkter af høj kvalitet til en overkommelig pris vil appellere til danske forbrugere.”

Selvom mange danskere måske ikke er bekendte med Hisense-navnet endnu, er mærket ingen nybegynder i branchen. Gennem deres ejerskab af Gorenje Group Nordic har de allerede etableret salgskanaler i regionen og tilbyder en række velkendte mærker som Gorenje og ASKO, der er kendt for deres hårde hvidevarer og husholdningsapparater.

Og som en del af deres markedsføringsindsats kan danskerne forvente at se mere til Hisense i den nærmeste fremtid, især under de kommende europamesterskaber i fodbold i 2024. Hisense har nemlig sikret sig en plads som en af hovedsponsorerne for begivenheden.

Annonce:
Her på recordere.dk elsker vi en god dialog. Blot det holdes i en pæn tone, uden personhetz og indenfor emnet. Tak fordi du bidrager positivt. Kommentarer modereres.