Forside * Nyheder

Oppo har høje ambitioner for det danske marked

-
Oppo Reno 14F. Foto: Oppo

Den kinesiske elektronikgigant Oppo, som i dag er verdens femtestørste mobilproducent, har høje ambitioner om øget tilgængelighed i Danmark

Oppo planlægger nu at lancere hele sit økosystem i Danmark: Det omfatter smartphones, tablets, smartwatches, routere, høretelefoner mm. Det skriver Input.

Ambitionerne er høje, for at tage en større luns af det danske marked. Målet er at udfordre Apple og Samsung og cementere sig som en vigtig aktør i Norden. De vil gerne opnå at blive nr. 3 i Danmark, efter netop Apple og Samsung.

Annonce:

Partnerskaber og teknologi i ryggen

Oppo og OnePlus hører begge under BBK Electronics, og de to brands samarbejder tæt med deling af komponenter, udvikling og distribution. Selv om OnePlus stadig fremstår som et selvstændigt mærke internationalt, forventes Oppo at drage fordel af OnePlus’ erfaringer og netværk.

Fokus på Reno 14 og avancerede features

Oppo markerer sit danske indtog med lanceringen af Reno 14-serien. Modellerne byder på moderne kamerateknologi (50 megapixel og optisk zoom), 120 Hz AMOLED-skærme, 6.000 mAh-batteri og hurtigopladning med 80 W. Derudover er telefonerne certificeret med IP69 for beskyttelse mod vand og støv.
iNPUT

Priserne indledes ved 3.299 kr. for “F”-udgaven og 4.299 kr. for standardmodellen.

Annonce:
Her på recordere.dk elsker vi en god dialog. Blot det holdes i en pæn tone, uden personhetz og indenfor emnet. Tak fordi du bidrager positivt. Kommentarer modereres.