Forside Nyheder

Canal Digital bedst til digitale kunder





 


 


Canal Digital Danmark har vundet førstepladsen i digital kundeservice i årets Kundeservice Award 2013


Canal Digital Danmark har vundet 1.pladsen i “digital kundeservice” i årets “Kundeservice Award 2013”.


Hos Canal Digital er man stolte af prisen, der er en kulmination på års målrettet arbejde efter en beslutning i 2011 om, at kundeservice på nettet skulle prioriteres lige så højt som den traditionelle kundeservice via telefon.


“Vi var fra starten enige om, at vi skulle være lige så gode til kundeservice på web som på telefon”, fortæller Thomas Sønderstrup, direktør for Online hos Canal Digital og fortsætter:


“Vi lagde derfor en plan for, at vi i løbet af 2012 ville nå følgende; Etablere et facebook team i Kundeservice, lancere chat på vores hjemmeside, lancere “ring mig op” funktion for nye og eksisterende kunder, starte support på Trustpilot og opnå en grøn rating på Trustpilot. Vi kan i dag sætte flueben ved hele striben”.


Prisen uddeles af Dansk Industri Service, efter en undersøgelse baseret på omfattende research, interviews med mere end 1000 forbrugere, mystery shopping og kundeadfærd i de forskellige kategorier i prisuddelingen.


“At vi får denne pris understreger, at kundeservice handler om dialog mellem mennesker og ikke mellem maskiner og systemer. Vi har ikke den teknisk set mest avancerede løsning, men vi har det, kunderne efterspørger. Vi er der, hvor kunderne er.”, slutter Thomas Sønderstrup.

Annonce