Forside Nyheder

Waoo har de mest tilfredse internetkunder



Waoo får for tredje år i træk en ubestridt topplacering i internetkunders vurdering af deres udbyder.


Det er den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group, som har målt danskernes tilfredshed med deres internetleverandør.


Undersøgelsen BrancheIndex Internet 2014 viser, at Waoo scorer point på parametre som stabilitet, hastighed og værdi for pengene, og det vækker glæde på direktionsgangen hos Waoo:


?Det er jo det allervigtigste for en virksomhed, at kunderne har lyst til at blive hos dig. Og undersøgelsen dokumenterer, at vores internetkunder virkelig er tilfredse med det, vi kommer med. Stabilitet og hastighedsgaranti er to faktorer, som virkelig betyder noget for kunderne?, lyder det fra Jørgen Stensgaard, administrerende direktør i Waoo!.


Fra Loyalty Group, der står bag undersøgelsen, vurderes det at en anden vigtig parameter for at score højt på kundetilfredshed, er evnen til at levere det som loves.


?Man skal som virksomhed generelt være varsom med at love for meget, for man kan dermed let komme til at skuffe kunderne. Dette er før set i denne branche”, slutter Mikkel Korntved, Administrerende direktør for rådgivningsvirksomheden Loyalty Group.

Annonce