Forside * Nyheder

Samsung-ejere savner Netflix på 2. måned


Flere Samsung-ejere må fortsat kigge langt efter en fungerende Netflix i deres TV.


 


Siden november har ejere af udvalgte Samsung TV måtte undvære adgang til Netflix.


En række ejere af Samsungs topmodeller TV har siden november måtte undvære adgang til Netflix, det skriver FlatpanelsDK.


Flere har meldt sig på banen i recordere.dk forum og FlatpanelsDK forum, og af de mange rapporteringer ser fejlen ud til at have ramt flere ejere af Samsungs 7-serie TV, både HDTV og UHD.


Det er modellerne H7005 (HD) samt HU7505, HU7105 og HU7205 i 4K UHD, men der er også en enkelt rapport fra en ejer af et 6-serie HU6905.


Ejere af Samsungs 8-serie lader derimod til at gå fri.


 



Billede fra bruger Nexeren i recordere.dk forum.


 


?Må ærligt indrømme, med hånden på hjertet, at hvis jeg vidste at H7005 ikke var Netflix kompatibelt havde jeg købt et andet TV?, skriver Rune, en af de ramte, på FlatpanelsDK forum.


Dem der er ramt af fejlen oplever at Netflix er helt ubrugelig, svarer blot med en fejlkode (nw-4-8) og problemerne opstod tilbage i november 2014.


Samsung har endnu ikke kunnet give en officiel udtalelse for hvornår alle problemerne er løst.


De opfordrer kunder med et Samsung TV, som ikke fungerer med Netflix efter den seneste software-opdatering (v.1200.2), om at kontakte Samsung support på telefon: 70 70 19 70.


Er du ramt? – Så skriv gerne en kommentar herunder om hvilken type TV der er.

Annonce:
Her på recordere.dk elsker vi en god dialog. Blot det holdes i en pæn tone, uden personhetz og indenfor emnet. Tak fordi du bidrager positivt. Kommentarer modereres.