Forside Indhold og distribution Film

Telmore Play er en succes

-
Foto: recordere.dk
Foto: recordere.dk

Streaming-abonnementet Telmore Play, der giver adgang til indhold som HBO, TV 2 Play, C More Play, musik, aviser, magasiner og bøger er blevet en succes.

Det vakte opsigt da det TDC-ejede lavprisselskab Telmore gik mod strømmen og lancerede et streaming- og indholds-abonnement med fokus på andet end laveste pris.

Men her lidt over et år senere er Telmore Play tæt på at runde de 50.000 kunder og det med fortsat vækst. Det skriver Finans.

Mobilabonnementet Telmore Play fås i to varianter til hhv. 199 kr/måned og 249 kr/måned og fælles for dem er at de inkluderer indhold for samlet set over 900 kr/måned. Det er streaming-tjenester som HBO Nordic, TV 2 Play, C More Play, Min Bio og Telmore Musik samt onlineabonnementer til Politiken og Ekstra Bladet og magasiner som Gastro, Rum, Fit Living, Eurowoman, Euroman og lydbøger fra Mofibo.

Telmore direktør Rasmus Busk mener at indholds-tjenester naturligt er en del af mobilabonnementerne. Først kom tale, så SMS, senere mobildata og nu indhold. Og der er mere på vej.

“Vi har en ambition om at tilbyde endnu mere indhold og har allerede tilføjet lydbøger til abonnementet. Næste skridt bliver en opgradering på magasinfronten”, fortæller han til Finans.

Mere indhold betyder dog ikke højere priser. De ønsker at fastholde de nuværende abonnentspriser på Telmore Play.

Annonce