Forside Nyheder

Nu giver Samsung Mona Lisa til sine Frame kunder

-

Samsung har offentliggjort et nyt samarbejde med det berømte Musée du Louvre. Samarbejdet betyder, at Samsung fortsætter udviklingen af udvalget i Art Store på deres populære livsstils-TV, The Frame.

Med de nye kunstværker fra Louvre tilføjet til kollektionen tilbyder The Frame nu et katalog på over 1,500 kunstværker fra museer og gallerier fra 42 forskellige lande. De mange samarbejdspartnere tæller udover Louvre f.eks. Prado Museum i Madrid, Albertina Museum i Wien, Tate Modern i London, Van Gogh Museum i Amsterdam, Hermitage State Museum i Skt. Peterborg og onlinegalleriet LUMAS.

Annonce:

I Norden har vi en bevidst smag, når det kommer til indretning. Vi værdsætter skønhed og en personlig stil, noget som kunsten hjælper os med at forme. Med Samsung The Frame vil vi tilbyde mere end bare et tv, et tv, der inviterer kunst ind i hjemmet og giver mulighed for et individuelt særpræg. Kataloget i Art Store indeholder værker af hundredvis af kunstnere, der spænder over forskellige perioder, fra antikken til moderne kunst, hvilket betyder, at alle kan finde deres egen favorit, siger Kim Gertsen, Account Manager & Team Lead AV hos Samsung Electronics i Danmark.

 

Nyd Louvres kunstværker fra dit eget hjem

Gennem samarbejdet med Louvre giver Samsung nu alle The Frame-ejere mulighed for at gå på opdagelse i verdens mest besøgte museum. Samlingen i Art Store består af 40 udvalgte malerier og fotografier, heriblandt Mona Lisa og Brylluppet i Kana, såvel som billeder af Louvres smukke gallerier, arkitektur og museumsgrunden (Louvre-pyramiden, Tuileries Garden, m.m.). Derudover får brugeren indblik i værkernes baggrund og historie gennem de korte beskrivelser, der knytter sig til hvert enkelt værk.

Louvre er en spektakulær ramme for kunstneriske mesterværker. Muligheden for at beundre værker hjemmefra sammen med udsigt over bygningen, gallerier og haver er en vidunderlig måde at se og forstå skønheden i dette museum, siger Yann Le Touher, Head of Development, Brand Licensing og Commercial Partnerships hos Louvre.

Annonce:
KILDEPressemeddelelse, Samsung Danmark
Forrige artikelFarvel til Boxer – Nu skal det hedde Norlys
Næste artikelYouSee på vej med større prisstigning på tv-pakkerne (rygte)
Her på recordere.dk elsker vi en god dialog. Blot det holdes i en pæn tone, uden personhetz og indenfor emnet. Tak fordi du bidrager positivt. Kommentarer modereres.