Forside * Featured

Problemer med YouSee tv-app efter opdatering

-

Brugere af YouSee app på LG og Samsung TV oplever fejl efter opdatering

YouSee-kunder over hele landet oplever betydelige vanskeligheder med deres Smart TV-apps efter den seneste softwareopdatering, hvilket har skabt en bølge af frustration og utilfredshed blandt forbrugerne. Det skriver Flatpanels

Annonce:

Problemerne, som spænder fra langsommelige opstartstider til gentagne streamingafbrydelser, har udløst en række debatter på både YouSees eget kundeforum og på Flatpanels’ debatforum, hvor brugere har delt deres erfaringer med den problematiske opdatering.

Brugere rapporterer om fejl på tværs af flere Smart TV-mærker, herunder både ældre og nyere modeller fra LG og Samsung, hvilket tyder på, at problemet er vidtrækkende og ikke begrænset til specifikke enheder. Ifølge kundernes feedback synes de oplevede problemer udelukkende at være relateret til den seneste opdatering af YouSee-appen, hvilket har medført anbefalinger om at undlade opdateringen, indtil der findes en løsning.

En kunde med brugernavnet 25advi24sor deler sin frustration: “Det tager en krig at komme ind i appen, den er generelt langsommere, og ALLE udsendelser hakker hvert 10. sekund.” En anden bruger, AlsKir, klager over, at “Den nye YouSee Play app ikke fungerer på Samsung TV. Den hakker og stopper ofte udsendelsen.”

Foruden tekniske fejl har nogle brugere også udtrykt utilfredshed med designændringer i appen, såsom en mindre brugervenlig TV-guide og en forsvunden pause-knap, som har bidraget til den samlede utilfredshed.

I lyset af disse omfattende problemer har YouSee bekræftet over for Flatpanels, at de er opmærksomme på situationen og arbejder på en løsning. Thomas Rekling, presseansvarlig for YouSee, udtaler: “YouSee er bekendt med problemet og arbejder på fuldt tryk med at få det løst hurtigst muligt.” Imidlertid er der endnu ikke oplyst en specifik tidsramme for, hvornår en løsning kan forventes.

Kunder, der har kontaktet YouSees kundeservice, har fået at vide, at der ikke tilbydes kompensation for de oplevede problemer med appen, idet kompensation kun tildeles i tilfælde af signalfejl.

Dette efterlader mange kunder i en venteposition, mens de håber på en snarlig opdatering, der kan løse de fejl og forbedre den generelle brugeroplevelse med YouSee-appen på Smart TV.

 

Opdatering 5/3-24

YouSee: TV-app-problemer skulle være løst nu

 

Annonce:
Her på recordere.dk elsker vi en god dialog. Blot det holdes i en pæn tone, uden personhetz og indenfor emnet. Tak fordi du bidrager positivt. Kommentarer modereres.