Telia og Discovery Networks har fortsat forhandlingerne efter kontraktudløbet tidligere på ugen. Parterne er nu nået til enighed om aftalevilkårene for den kommende periode. Det betyder, at Discovery Networks-kanalerne atter er at finde i Telias TV-pakker. Som en del af aftalen vil det på sigt også blive muligt at købe Dplay – Discovery Networks streamingtjeneste – via Telias service- og underholdningsunivers.
Telia meldte tidligere på ugen ud, at det ikke var lykkedes at nå til enighed med Discovery Networks om en aftale for den kommende periode. Det medførte en række ændringer i Telias TV-pakker den 3. marts.
Telia og Discovery Networks har fortsat forhandlingerne i ugens løb, og er nu nået til enighed om en aftale:
”Vi har indgået en ny aftale med Discovery Networks. Jeg beklager naturligvis den forvirring og usikkerhed, som forløbet har medført for vores kunder. Selvom vi skulle ud i forlænget spilletid denne gang, så er forhandlingerne endt med et godt resultat. Aftalen betyder først og fremmest, at de kendte kanaler fra Discovery Networks er tilbage i vores kunders TV-pakker i dag”, siger Sine Smith Jensen, Director of Commercial Management i Telia.
Telia har orienteret kunderne om, at parterne er nået til enighed, og at programindholdet i Telias TV-pakker på den baggrund er genetableret.
Senere på året vil Telia også introducere Dplay som tilkøbsmulighed blandt televirksomhedens underholdningstjenester, der i dag tæller bl.a. Spotify, HBO Nordic og Flipp.
- TEST: Insta360 X4 – 360 graders actionkamera med 8K video
- Aaron Sorkin vil lave ’The Social Network 2’ om Trump-årene
- Spotify: Nu bryder Apple EU-loven igen
- Norlys udvider sit fibernetværk med køb af GEV’s fibernet i Grindsted
- Danske priser på Samsung 2024 TV
- ZAGG lancerer nyt underlag til skrivebordet med trådløs opladning
- Nu kommer der reklamer i Windows 11 Start Menu
- Elon Musk: Tesla er nu et AI-firma
- B&O genopliver Beosystem 9000c, men du skal have den store pung fremme
- Ny 4K-Chromecast med Google TV kan være på vej
- Apple annoncerer særligt event den 7. maj: “Let Loose”
- SkyShowtime indfører billigere reklameabonnement og hæver prisen uden