Den lå vel lige til højrebenet: Kampen om YouSee-kunderne kommer til at ske via Dplay streaming.
Discovery lancerer i dag en ny kampagne for deres streamingplatform Dplay. Det er en udløber af TV-krigen mod YouSee, og Discovery vil gerne lokke YouSee-kunder til at streame de manglende kanaler istedet.
Dplay Sport, som er der hvor sportsinteresserede kan følge fodboldlandsholdets kvalifikations- og venskabs-kampe, udvalgte kampe fra superligaen, Europa League mv. koster normalt kr. 179/måned.
Dette både med live tv fra Discoverys 11 tv-kanaler og catch-up tv-arkiv. Det er tv-kanalerne Kanal 4, Kanal 5, 6’eren, Canal 9, Eurosport 1 og 2, TLC, ID og Animal Planet.
Der findes også en billigere udgave af Dplay til kr. 99/måned, men det er uden sport.
Et abonnement til Dplay Sport koster efter rabat kr. 99,95/måned i de første 6 måneder. Så er der mulighed for at afprøve om det er en brugbar løsning.
“Dplay er i dag Nordens hurtigst voksende streamingtjeneste, og med vores Dplay Sport kampagne ønsker vi blandt andet at gøre vores sportsrettigheder så synlige og tilgængelige for så mange danskere som muligt. Vi håber samtidig, at dette tilbud kan være et godt alternativ til de mange YouSee-kunder, der mister adgangen til vores kanaler 1. januar”, fortæller Christian Kemp, direktør hos Discovery Networks Danmark.
Efter 6 måneder stiger prisen til normal kr. 179/måned, hvis ikke abonnementet opsiges inden. Der er ingen binding.
- Du kan opgradere grafikkortet på denne laptop
- Bug i Apple Music forbytter playlister mellem brugere
- TV 2 skifter udseende
- Nanoleaf melder sig klar med Matter-pærer
- Bard siger den er trænet med data fra Gmail, Google afviser
- Se (AI-)fotos af Donald Trumps anholdelse
- Google Bard AI-chatbot åbner for flere
- CBB MIX med streaming er nu åbent for alle
- WearGPT er “ChatGPT” til Wear OS-ure
- Mere Power til Nordjylland
- Dronerne hersker i IKEA efter lukketid
- Du får IKEAs nye bade-højttaler kastet i nakken