Forside Nyheder

BeoPlay A2 er det hurtigst sælgende produkt

 

Streaming-højttaleren BeoPlay A2 går som varmt brød, og er blevet det hurtigst sælgende produkt i B&Os historie.

Den lille Bluetooth-højttaler BeoPlay A2 kom til salg i slutningen af oktober måned, og har på de tre måneder vist sig som det hurtigst sælgende produkt i Bang & Olufsens lange historie.

Den går simpelthen som varmt brød, og de første 50.000 eksemplarer er langet over disken nu.

Så B&O ser ud til at have ramt et marked her, hvor design, pris og ydelse passer forbrugerne.

 

 


Ekstra lang læderrem fås nu som ekstra tilbehør til A2

 

 

En lille “kraftkarl”

BeoPlay A2 blev lanceret som Struer-virksomhedens første Bluetooth-højtaler. Det er en lille “kraftkarl” af en bærbar højtaler, med 360 graders spredning af lyden og en batterilevetid på hele 24 timer.

Bang & Olufsen kalder deres lydspredningsteknologi for True360, og den gør at lyden opleves godt uanset hvordan man sidder/står i forhold til højttaleren. Vi fik teknologien demonstreret på CES-udstillingen, og det er en højttaler der lyder lige højt fra alle vinkler.

Batteriet i højtaleren er så kraftigt, at det kan holde musikken kørende i op til 24 timer på en enkelt opladning.

Det er der ingen anden højttaler i den kategori og størrelse der kan matche, og det er opnået igennem Bang & Olufsens egenudviklede “Adaptive Power Management”, der konstant styrer mængden af strøm til højttalerne, og dermed “sparer” hvor muligt.

Det er en to-kanals højttaler, men med en ekstra diskant-enhed for bedre spredning i rummet.

Bluetooth-højttaleren BeoPlay A2 fås i 3 farver: Grå, grøn og sort. Designet er fladt, med to “skaller” omkring en aluminium-kerne og en udskiftelig læderrem.

 

 

 

Pris og tilgængelighed

  • B&O BeoPlay A2 koster kr. 2.499,-
  • Ekstra lang læderrem kr. 299,-

Er på vej tilbage i butikkerne nu (efter at have været udsolgt flere steder).

Annonce