Forside Nyheder

TDC indtager Eurovision 2014





 


TDC bliver hovedsponsor for det internationale Melodi Grand Prix 2014 i København.


Næste gang den årlige Eurovision Song Contest, eller det internationale Melodi Grand Prix som vi kalder sangdysten, løber over skærmen vil det være fra Refhaleøen i København, hvor det tidligere B&W værft ombygges til et Grand-Prix-Land.


Nu er der valgt en hovedsponsor. Det bliver TDC, der sammen med EBU (the European Broadcasting Union), skal spytte penge i kassen.


TDC vil skabe aktiviteter, der er samler danskerne om verdens største tv-begivenhed. Med mere end 90 millioner seere i alene Europa og mange flere seere på verdensplan, fra Kina, Canada, USA til Australien og Indien, er Eurovision Song Contest i et underholdningsarrangement i særklasse.


“Eurovision Song Contest repræsenterer en festlig og vigtig mulighed for at mødes om en begivenhed. Eventet i København bliver uden tvivl et samlingspunkt, men vi ønsker at engagere hele Danmark”, fortæller Anders Jensen fra TDC Consumer, og fortsætter:


“Eurovision Song Contest skal bringes til live på TV, samt digitale og sociale platforme og i lokalsamfundene”.


Gennem foråret 2014 vil TDC arbejde dedikeret med at skabe forskellige aktiviteter, for at gøre det nemt at engagere sig i begivenheden og dele de største øjeblikke.

Annonce