Forside Indhold og distribution Film

Hollywood laver en emoji-film – med Spotify i en af rollerne

-

 

emojis-old-ok-ok-810x353Alle folk klager over, at Hollywood er løbet tør for idéer og bare laver fortsættelser og genindspilninger.

Her er der dog en original idé, der enten kan blive totalt kikset eller falde totalt på gulvet.

Sony Pictures vil nemlig lave en film, der indtil videre hedder ’The Emoji Movie’, og som får premiere 11. august 2017. Hele filmen vil angiveligt foregå inde i en smartphone med emojier i hovedrollerne.

Samtidig vil apps også spille en rolle. I hvert fald har Spotify sagt ja til at være en partner på filmen, og flere tjenester skulle være på vej, skriver The Wrap. Sådan kan man også lave såkaldt branded content, der er det nye sort i stedet for product placement.

Her på redaktionen forestiller vi os noget med at Spotify er et slags diskotek, hvor de mange emojier kan få flyttet danseskoene. De fleste emojier har dog imidlertid ikke ben…vi må vente til 2017 for at se, hvad det ender med.

Annonce