Forside Nyheder

Philips skruer op for serviceniveauet


Nu bliver det som i “gamle dage”, hvor TV-manden også kom forbi, og klarede reparationen på stedet.


 



Philips vil nu tilbyde hjemmereparation på alle deres fladskærms-tv fra 32″ og op.


Philips skruer op for serviceniveauet på deres fladskærms-tv, og vil nu rykke ud til alle reparationer, for at reducere tiden kunden skal undvære sit tv.


“Vi er det eneste mærke, som tilbyder hjemmereparation på samtlige modeller fra og med 32?. Er der fortsat garanti- og reklamationsret er det gratis inklusiv reservedele, og er den udløbet, kan hjemmeservice rekvireres mod betaling”, oplyser servicechef Hans-Henrik Nielsen, Philips.


Er der fejl på tv?et, kontaktes Philips Kundeservice på telefon 35 25 87 59. Forbrugeren får inden for tre dage besøg af en tekniker, som reparerer på stedet. Er det ikke muligt, får forbrugeren i stedet et låneapparat, mens tv?et tages med på værkstedet.


Hans-Henrik Nielsen tilføjer, at det nye tiltag ikke er sket fordi der er problemer med kvaliteten. Tværtimod ligger Philips lavt med fejl, men det er et led i bedre kundeservice, idet Philips arbejder med begrebet sense and simplicity, fornuft og enkelhed:


“Ved at rykke ud til forbrugeren gør vi reparationer nemmere, hurtigere og smidigere”, pointerer Hans-Henrik Nielsen.


For reparationer udenfor garanti er der en fast pris på 2.400 kroner inklusiv moms – den omfatter dog ikke fejl på panelet (displayet).


 


Kilde: Philips

Annonce